Számítógépek alkalmazása 1 (BMEEPAG1202) | ||
Előadó: egyetemi docens |
Évfolyamfelelősök: egyetemi tanársegéd |
egyetemi tanársegéd |
Frissítve: 2002. 11. 22.
A félév teljesítésének feltételei | |||
Előadások | |||
Óra- látogatás |
A tananyag megértése és elsajátítása miatt nélkülözhetetlen. A jelenlétet esetenként ellenőrizzük. |
||
Az előadások anyaga vizsgaanyag, ezért jegyzetelése szükséges. | |||
Gyakorlatok | |||
Tárgya, formái |
Az előadásokon elhangzott tananyag feldolgozása és begyakorlása kötelező feladatok és zárthelyik keretében. | ||
Óra- látogatás |
A jelenlét a gyakorlatok 70%-án kötelező (TVSz - Tanulmányi Ügyrend 3.4. alapján). | ||
Aláírás | |||
Teljesítés feltételei | A félév során 50 pont szerezhető a következő bontásban: • fénykép beküldés 5 pont, • logo saját weblapon 5 pont, • teszt 20 pont, • zárthelyi 20 pont. Az aláírás megszerzésének feltétele minden egyes feladat 40%-os szintű teljesítése. |
||
Pótlás módja, feltételei | Pótolhat az a hallgató, aki igazolt hiányzás miatt nem írta meg a (teszt és/vagy zárthelyi) felmérőt. Javíthat, akinél a (teszt és/vagy zárthelyi) felmérő pontszáma nem éri el a 8 pontot (40%). Javítás esetén az adott felmérőre maximum 8 pont kapható. Pótlási/javítási lehetőség a vizsgaidőszak első két hetében, később meghirdetendő időpontban. |
||
Megjegyzés | Aki a félév teljesítéséhez előírt minimális pontszámot a pótlás, illetve a javítás után sem szerezte meg, nem kap aláírást. A tárgyat ismét fel kell vennie a következő félévben. | ||
Érdemjegy | |||
Ponthatárok | 00-19 • elégtelen (1) 20-26 • elégséges (2) 27-34 • közepes (3) 35-42 • jó (4) 42-50 • jeles (5) |
||
Megjegyzés | |||
A tárgy törlése | A tárgyfelvétel érvénytelenítését az első tanítási napot követő 30. naptári nap (10.09.) déli 12:00 óráig lehet bejelenteni a tanszéki oktatási felelősnek benyújtott nyomtatványon (űrlap letölthető a www.star.bme.hu honlapról). | ||
Ennek hiányában a tárgy nem-teljesítése esetén az indexbe és a Neptun rendszerbe a "nem teljesítette" bejegyzés mellé elégtelen (1) kerül. |